IN STORE in your country:
|
|
![]() |
SLOVENIJA | Nedelja, 17.01.2021 | || | || |
Kako prodati karkoli03.10.2012
Cena: 30,00 €
Format: 21 x 14 cm, 194 strani ![]() ki ni agresiven,
mu jezik ne teče kot namazan
in ni ekstravertiran človek.
Iz avtorjevega prologa
Če ste brali druge knjige o prodaji, ste verjetno naveličani
lažnih obljub, ki v resnici nikoli ne delujejo čisto dobro. Verjetno ste
naveličani prigovarjanja: "Zmorete prav vse, če le verjamete, da zmorete." Najbrž ste naveličani brati o trikih, s pomočjo katerih so bile
sklenjene določene prodaje in ki so bili morda primerni za določeno situacijo,
ne pa tudi za vašo – in četudi bi bili primerni, kako naj se jih spomnite v
pravem trenutku? Če ste že kdaj brali knjige o prodaji ali poslušali "prodajne
strokovnjake", ste najbrž že naveličani nasvetov o tem, kako morate "polni
življenja in navdušenja" obvladovati svet okoli sebe, čeprav to ni del vašega
značaja. No, ta knjiga ni taka. Pravzaprav sem jo napisal, da bi zavrnil
številne klišeje, ki so jih ljudje dolga leta sprejemali brez pomislekov.Upam, da vam bo knjiga pokazala, kako zmotna je stereotipna
predstava o "rojenem prodajalcu".
Ni vam treba preobraziti svoje osebnosti in
postati superentuziastični, superagresivni ali dominantni. Ne le, da te
lastnosti niso potrebne, lahko vas celo ovirajo.In ne bo vam treba razviti skrivnostne sposobnosti, da se v pravem
trenutku domislite pravega odgovora – superčloveške sposobnosti imeti "odličen
vpogled", ki prevladuje v vseh knjigah o prodaji. Če ima več dni časa za
premislek, se pisec knjige seveda vedno lahko domisli rešitve za prodajni
problem. Kako pa vam to pomaga, kadar se na štiri oči znajdete pred vprašanjem,
na katerega je treba odgovoriti takoj? Moja knjiga vam bo pokazala, da takih veščin
v resnici ne potrebujete.Knjiga zares lahko popolnoma spreobrne vašo prodajno kariero –
vendar samo zato, ker vam bo pokazala, da vam ni treba več zapravljati časa za
razvijanje veščin, ki za prodajalca nimajo nobene vrednosti. Tu je na
primer nekaj točk, ki bodo prevladovale v knjigi:
-Obratno od splošno sprejetega mnenja,
entuziazem ni vrlina – uniči več prodaj, kot jih ustvari.
-"Pozitivno razmišljanje" je nerealna zmota. Prodajalec, ki
razmišlja negativno, ima veliko večjo možnost za uspeh kot t. i. "pozitivni mislec".
-Uspeh pri prodaji ne prihaja iz prepričevanja ljudi, naj
kupijo nekaj, česar nočejo.
-Prodajalec, ki ima vedno odgovor za vse
ugovore kupcev, se verjetno spopada tudi z zelo nizkimi dohodki.
-Ekstravertirani ljudje niso najboljši prodajalci,
introvertirani vedno prodajo več.
-Če želite biti dober prodajalec, ni treba, da vam jezik teče
kot namazan.
-Želja biti sposoben motivirati druge je
nerealna in neumna. Zares
dober prodajalec ne bo nikoli poskušal nikogar motivirati.
Morda se vse to sliši zelo oddaljeno od tega, kar ste o prodaji
slišali doslej, in morda se sprašujete, kako naj bo to sploh res. Nameravam vam
pokazati vrednost svojih trditev na dva načina.
Najprej, moja izkušnja potrjuje njihovo vrednost. Skoraj brez
izjeme sem v vsaki prodajni situaciji, v kateri sem se znašel, prodajal bolje
kot vsi drugi okoli mene – ponavadi tako, da sem delal veliko manj kot oni.Poleg tega sem videl, da so ta načela delovala tudi pri nekaj
drugih ljudeh – res samo pri peščici, saj teh načel večina ljudi ne pozna.
Vendar na njih ni nič skrivnostnega – in to nas vodi k
drugemu načinu, ko vam bom pokazal vrednost svojih trditev. Dokazal vam jih
bom. Z življenjem bomo v tej knjigi ravnali razumno in pazljivo. Vse bom dokazal s stališča resničnega sveta,
takega, kakršen je – na načine, ki jih lahko vsi razumemo.In ker so ta načela sama po sebi očitna, jih boste preprosto in z
lahkoto uporabili. Ne bom vam znova dopovedoval (najbrž to slišite že stotič): "Če boste preprosto verjeli, poskusili in iz svoje glave odstranili vsako misel
na polom, bodo ideje nazadnje delovale." Ne, saj ste že naveličani pristopati k
uspehu samo z zaupanjem.
Dokazal vam bom vrednost svojih trditev in potem jih lahko
uporabite v vsakdanjem življenju – eno za drugo, če boste tako izbrali. In
najverjetneje bodo njihovi učinki vidni že takoj.Vendar vam ne bom zagotavljal uspeha. Ne bom vam rekel, da vam ne
more spodleteti, ker to ne bi bilo realno in ker je vse odvisno od vas in vaše
volje prilagajanja svojega pristopa, da boste videli stvari take, kot v resnici
so.
|
|