IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 18.06.2019 || Nevarnost pesticida klorpirifos za zatiranje škodljivcev na pridelkih  |  Tretjina Evropejcev dnevno uživa prehranska dopolnila  |  Effie Slovenija 2020 z novim vodstvom  |  Pingo Doce za pakiranja uporablja plastiko iz oceanov  |  Sainsbury's uvaja "otoke" za natakanje vode  |  Coop odprl prvo "non-stop" trgovino brez blagajn  |  Hercegovska jabolka uživajo tudi na Maldivih  |  Prvi Gomex v beograjski Borči  |  Violeta prevzela čapljinsko podjetje Lasta  |  Prihodki trgovine v prvem četrtletju letos navzgor za 10 %  |  Mesarji lahko gostincem prodajo le četrtino blaga  |  Gorivo od polnoči precej cenejše  |  Budimke (še vedno) noče nihče  |  Zaključen stečaj Klasja  |  Jagros 28. junija odpira nov center v Šentjurju  |  Študija: Jadransko morje med najbolj onesnaženimi s plastiko  |  Nestlé se še naprej usmerja (tudi) h konditorjem  |  Zelena luč za povečanje uvoza govedine iz ZDA  |  Bayer v iskanje zamenjave za glifosat namenja 5 milijard evrov  |  PPR reja ponuja priložnosti za rejce in Spodnje Podravje  |   ||
   

Junija večje zaupanje potrošnikov

23.06.2015
Kazalnik zaupanja potrošnikov je bil v juniju na mesečni ravni višji za pet odstotnih točk, na letni ravni pa za 15 odstotnih točk. Višji je bil tudi od povprečja prejšnjega leta, in sicer za 16 odstotnih točk, je danes sporočil državni statistični urad.
 
Na dvig vrednosti omenjenega kazalnika so vplivala bolj optimistična pričakovanja potrošnikov v prihodnjih 12 mesecih glede ravni brezposelnosti (za 8 odstotnih točk), glede možnosti za varčevanje (za 8 odstotnih točk) in glede gospodarskega stanja v Sloveniji (za 4 odstotne točke), negativno pa je na vrednost tega kazalnika vplivalo pričakovanje glede finančnega stanja v gospodinjstvu v prihodnjih 12 mesecih; katerega vrednost se je glede na vrednost v prejšnjem mesecu poslabšala za 2 odstotni točki.
 
Med kazalniki, ki izražajo pričakovanje potrošnikov v prihodnjih 12 mesecih, sta se glede na prejšnji mesec najbolj izboljšali vrednosti kazalnikov, ki merita pričakovanje glede možnosti za varčevanje in glede ravni brezposelnosti (vsaka za 8 odstotnih točk). Med kazalniki, ki izražajo mnenje potrošnikov o sedanjem in prejšnjem stanju, pa sta se v primerjavi s prejšnjim mesecem najbolj izboljšali vrednost kazalnika primernost trenutka za večje nakupe (za 13 odstotnih točk) in vrednost kazalnika gospodarsko stanje v Sloveniji v zadnjih 12 mesecih (za 10 odstotnih točk).

 
 
 
 
back to top