IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 10.07.2020 || InStore št. 86 na poti k naslovnikom  |  Krkinim delničarjem za tretjino višja dividenda kot lani, med nadzorniki tudi Lahovnik  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Fama praznuje 30.rojstni dan v novih prostorih uprave  |  Trgovec Franca odprl supermarket v Bijelom Polju  |  Hrvaška nestrpno pričakuje današnji vstop v mehanizem ERM 2  |  Julij prinaša zagon programa zvestobe Walmart+  |  KZ Vipava bo Fructalu lahko ponudila le od 20 do 30 ton breskev  |  Ob rasti turizma v Kranju glavni izziv dvig potrošnje gostov  |  Večinski lastnik Dukata najavil možnost "iztiskanja" malih delničarjev  |  Ahold Delhaize se vključuje v bitko za prevzem verige Hema  |  Gorenju nagrada Netko za najboljšo spletno trgovino  |  Nov dm odprt v Subotici, še dva nova objekta v Beogradu  |  V Črničah odprtje prenovljene Mlinotestove trgovine  |  Letalski prevoznik Turkish Airlines pomaga (svojim) izvoznikom sadja   |  Med avtohtonimi izdelki s Paga poleg sira tudi konoplja?  |  Letno poročilo GZS za leto 2019  |  Nestlé "Incredible" spremenil v "Sensational" burger  |  Jeseni odprtje nakupovalnega centra Galerija Beograd  |  Kmetje podorali na desetine ton solate  |   ||
   

Instore na obisku v avstrijski tovarni čipsa

04.06.2012
 Ekspedicija hrvaške in slovenske redakcije se je 4. junija podala na Dunaj, a za razliko od Martina Krpana z malo drugačno potjo in nalogo kot je bila tista silakova, ki ga pozna vsak Slovenec in ki je na svoji kobili tihotapil sol. 
 
Tako sol kot ciljno mesto je bilo sicer nekaj povezovalnega, a naša pot do avstrijske prestolnice je bila veliko lažja in ugodnejša tudi zaradi hitrejšega jeklenega konjička in hrustljavih izdelkov dunajskega podjetja Intersnack, ki v Sloveniji zastopa 5 njihovih blagovnih znamk (Kelly's, Soletti, Pombar, Chio in Ultje). S slovenskim zastopnikom, Vilijem Rajšpom, smo si ogledali proizvodnjo v tovarni Kelly in njihovem največjem obratu (drugi se nahaja v avstrijskem Feldbacherju) ter na delovnem mestu obiskali njihovega direktorja Wolfganga Hotschla, s katerim smo opravili intervju, ki ga lahko preberete v tej številki. Njuni avstrijski sodelavci so nam ob večurnem ogledu tovarne Kelly predstavili proces proizvodnje in skladiščne prostore in sicer sta nas o proizvodnem procesu poučila gospoda Kohler in Puschautz. Največji poudarek je na popcornu (ali zlatemu čipsu), ki jim prinaša 70 odstotkov vsega dobička, izvedeli pa smo tudi, da bodo v bližnji prihodnosti zaradi še večje kvalitete povsem ločili štiri proizvodne linije. Čipsi in slani prigrizki so izdelani iz polnovrednih, osnovnih živil, kot so krompir, pšenica in koruza. To so darovi narave, ki jih je potrebno zaščititi. Prav zaradi tega se tudi varstvo okolja uvršča visoko med vrednote koncerna Intersnack, ki je v konkurenci na svojem področju daleč pred drugimi, v kar smo se lahko prepričali in o čemer govorijo podatki. So namreč edini, ki se držijo pravila, da na vseh izdelkih natančno označujejo izvor, edini, katerih izdelki niso iz gensko spremenjenih živil in edini, ki imajo t.i. "air pack” sistem vrhunskih vrečk. Vsak korak v gojenju rastlin, od razvoja novih sort do nadzora in spremljanja posameznih stopenj rasti pridelka, je podprt z znanstvenimi in tehnološkimi spoznanji koncerna Intersnack. "Naš primarni cilj je vedno zagotavljanje najvišje kakovosti izdelka. Čips godi ob vsaki pijači,”” je med številnimi ostalimi podatki izpostavil Rajšp.  

 
 
 
 
back to top