IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 25.03.2019 || Vinogradniki opozarjajo na krčenje obdelovalnih površin in cenovna nesorazmerja  |  Mercator 45.000 EUR namenil razvoju skakalnega podmladka  |  Zagrebški FMCG Marketing Summit InStore 10.aprila  |  INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"  |  Potapljači in Spar Slovenija za čistejšo Dravo  |  Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl  |  Mlekarna Celeia lani odkupila skoraj 100 milijonov litrov mleka  |  Ljubljanske mlekarne z razpisom štipendije   |  ZANIMIVOST: 12 milijonov lončkov barcaffé & GO na leto  |  Pred brexitom trgovci polnijo zaloge in svarijo...  |  TZS:"Razbremenitev na področju gospodarstva je nujna"  |  Ustavljena Walmartova prodaja Asde verigi Sainsbury’s   |  Danes že 150. Odprta kuhna v Ljubljani  |  Čokolada in vino? Zakaj pa ne!  |  Mercator zmanjšal naročila pri družbah pod Agrokorjem  |  Veropoulos v Beogradu odprl prenovljeno trgovino Super Vero  |  Predsednik svetovalnega odbora v skupini Oetker bo Rudolf Schweizer  |  V trgovine (in na črpalke) brez gotovine?  |  Čebelarjem 323.800 evrov nepovratnih sredstev  |  Največja država na svetu z velikimi koraki v kmetijstvu  |   ||
   

FMCG SUMMIT 2016: S skupnimi močmi za napredek trgovinskega področja!

25.11.2016




 


Dodatno avtoriteto in pečat letošnjemu zboru je dal nastop Johna Kyritsisa, generalnega direktorja podjetja Delhaize Serbia, s katerim se je na odru pogovarjal Goran Petković, redni profesor Ekonomske fakultete v Beogradu. Po koncu svojih pogledov na stroko je Kyritsis glede konference za (slovenski) InStore dejal: "To je lepa priložnost za izmenjavo različnih pogledov in veseli me, da sem bil del tega dogodka, ki mu želim vso srečo še naprej."
 
Tudi predsednik slovenskega pekovskega podjetja, ki ima v Srbiji velike načrte z Don Don-om, Aleš Mozetič in Vojin Starčević, ki je na čelu skupine Unisol, sta s svojim nastopom upravičila pričakovanja, med govorniki pa so bili na letošnji konferenci še: Marijana A. Molnar (direktorica agencije GfK), Marijana Kristić (direktorica področja BI in CRM, Mercator S), Srđan Mladenović (business development manager, Comtrade System Integration), Cveta Jović (Target Group Manager Bakery Metro Cash&Carry), Dragan Vojvodić (CEO, Sandler Training), Ivan Grujović (senior sales executive, SAP Hybris SEE), Aleksandra Simić (retailer services executive, Nielsen Srbija), Filip Luneski (on trade & category manager for Serbia and Montenegro, Molson Coors Serbia), John Wright (senior retail analyst, IGD Velika Britanija), Marija Gardžić (direktorica kadrovskega področja, DIS) in Dejan Radosavljević (direktor raziskovanja, Ipsos).
 
 
 

Konferenca se je zaključila z okroglo mizo, na kateri so sodelovali: Dragomir Kostić (generalni direktor Atlantic Brandsa), Goran Kovačević (lastnik in generalni direktor Gomexa) in Andrey Dvoychenkov (generalni direktor Nielsena Adriatik). Moderatorka je bila televizijska voditeljica Vesna Damjanić, urednica na RTS-u. 

 
 
Na pobudo organizatorja in zaradi podpore izobraževalnemu sistemu ter povezovanja teorije in prakse so lahko konferenco prek video spletne strani spremljali študentje/-ke ekonomske fakultete v Beogradu in Nišu ter učenci Višje poslovne šole v Novem Sadu.

 

 

 



 
 
 
 
back to top