IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 25.04.2017 || Coca Cola v četrtletju z nižjimi prihodki in dobičkom  |  Bliža se finale Tuševe kuharske zvezde 2017  |  Podravkini izdelki na katarskih policah  |  V DZ ob 18.35 glasovanje o predlogu zakona za zaščito Mercatorja  |  L'Oreal v prvem tromesečju do 7 milijard prodaje  |  Šarović: “Ni znakov o vrnitvi Mercatorja”  |  Obvezna nalepka s poreklom mleka  |  Pri prestrukturiranju Agrokorja bo svetoval AlixPartners  |  Zasegli za 230 milijonov evrov ponaredkov živil  |  Nov izvozni trg za VodaVodo  |  Sirk: "Če nisi v Münchnu, nisi na zemljevidu logističnih podjetij"  |  Lenta objavila načrte o odpiranju novih trgovin  |  Davidov Hram postal zastopnik Maraske  |  SAP Retail projekt podjetja Delaize Srbija med tremi najboljšimi  |  Projekt Šumi 140 let:"Bonboni vseh generacij" prejel nagrado Prizma  |  Poslanci izglasovali zakon za zaščito Mercatorja  |  Dizel in 95-oktanski bencin (občutno) dražja  |  Mirko Tuš blagovne znamke Engrotuša prenesel na družbo iz Hongkonga  |  Philip Morris z nekoliko slabšo prodajo  |  Gorenje s prihodki v višini 1,3 milijard evrov  |   ||
   

Blagovna menjava v letu 2016 najvišja v zadnjih letih

31.12.2016


Slovenija je v 2016 izvozila za skoraj 25 milijard EUR blaga (ali za 4,0 % več kot v 2015), uvozila pa ga je za dobrih 24 milijard EUR (ali za 3,3 % več kot v 2015).

Slovenija je v letu 2016 izvozila za 24.903,1 milijona EUR blaga (ali za 4,0 % več kot v letu 2015), uvozila pa za 24.064,5 milijona EUR blaga (ali za 3,3 % več kot v letu 2015). Pokritost uvoza z izvozom v tem obdobju je bila 103,5-odstotna, presežek v blagovni menjavi s tujino pa je znašal 838,6 milijona EUR. Primanjkljaj v blagovni menjavi je bil izkazan le v dveh mesecih leta 2016, v avgustu in novembru.

Vrednost blagovne menjave v letu 2016 je bila najvišja v zadnjih letih. Izvoz je že leta 2011 presegel predkrizno raven iz leta 2008 in od takrat neprenehoma raste, uvoz pa je raven iz leta 2008 presegel šele v letu 2015.
 
Slovenija večino blagovne menjave ustvari z državami članicami EU, a izkazuje hkrati tudi primanjkljaj v blagovni menjavi s temi državami. Ta se v zadnjih letih zmanjšuje. V blagovni menjavi z državami nečlanicami pa je imela Slovenija v zadnjih letih presežek, in ta se je nadaljeval tudi v letu 2016.

 
 
 
 
back to top