IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.05.2018 || Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Hisense doslej pridobil več kot 22 odstotkov Gorenja  |  Jeronimo Martins bo vso elektriko pridobival iz obnovljivih virov  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Konec tedna festival vrtnic in rozeja v Portorožu  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z 9-milijonskim dobičkom iz poslovanja  |  M&S zapira več kot 100 trgovin  |  Skopsko nefiltrirano - novost iz Pivare Skopje  |  Odštevamo: Še dva dneva do veljave (nove) zaščite osebnih podatkov - GDPR  |  BTC Logistika skupaj s Petrolom v širitev na Hrvaškem  |  Nama z višjim dobičkom  |  9.junija na Pogačarjevem trgu drugi Festival kraškega pršuta   |  Velik šampionski pokal podjetju Best Seed Producer  |  Okrevanje trga piva za 5,2 odstotka  |  Mastercard predstavil pobudo Accelerate  |  Pred vrati VII. Hrvaško homebrew prvenstvo  |  V Beogradu poteka 5."Marketing Summit" revije InStore in Akademije Financ  |  Nestlé "hujša" - v izdelkih manj sladkorja, soli  |  Carrefour bi utegnil zapreti 227 trgovin Dia  |  Nov Lidl v Veliki Gorici  |   ||
   

Blagovna menjava v letu 2016 najvišja v zadnjih letih

31.12.2016


Slovenija je v 2016 izvozila za skoraj 25 milijard EUR blaga (ali za 4,0 % več kot v 2015), uvozila pa ga je za dobrih 24 milijard EUR (ali za 3,3 % več kot v 2015).

Slovenija je v letu 2016 izvozila za 24.903,1 milijona EUR blaga (ali za 4,0 % več kot v letu 2015), uvozila pa za 24.064,5 milijona EUR blaga (ali za 3,3 % več kot v letu 2015). Pokritost uvoza z izvozom v tem obdobju je bila 103,5-odstotna, presežek v blagovni menjavi s tujino pa je znašal 838,6 milijona EUR. Primanjkljaj v blagovni menjavi je bil izkazan le v dveh mesecih leta 2016, v avgustu in novembru.

Vrednost blagovne menjave v letu 2016 je bila najvišja v zadnjih letih. Izvoz je že leta 2011 presegel predkrizno raven iz leta 2008 in od takrat neprenehoma raste, uvoz pa je raven iz leta 2008 presegel šele v letu 2015.
 
Slovenija večino blagovne menjave ustvari z državami članicami EU, a izkazuje hkrati tudi primanjkljaj v blagovni menjavi s temi državami. Ta se v zadnjih letih zmanjšuje. V blagovni menjavi z državami nečlanicami pa je imela Slovenija v zadnjih letih presežek, in ta se je nadaljeval tudi v letu 2016.

 
 
 
 
back to top