IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 25.03.2019 || Vinogradniki opozarjajo na krčenje obdelovalnih površin in cenovna nesorazmerja  |  Mercator 45.000 EUR namenil razvoju skakalnega podmladka  |  Zagrebški FMCG Marketing Summit InStore 10.aprila  |  INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"  |  Potapljači in Spar Slovenija za čistejšo Dravo  |  Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl  |  Mlekarna Celeia lani odkupila skoraj 100 milijonov litrov mleka  |  Ljubljanske mlekarne z razpisom štipendije   |  ZANIMIVOST: 12 milijonov lončkov barcaffé & GO na leto  |  Pred brexitom trgovci polnijo zaloge in svarijo...  |  TZS:"Razbremenitev na področju gospodarstva je nujna"  |  Ustavljena Walmartova prodaja Asde verigi Sainsbury’s   |  Danes že 150. Odprta kuhna v Ljubljani  |  Čokolada in vino? Zakaj pa ne!  |  Mercator zmanjšal naročila pri družbah pod Agrokorjem  |  Veropoulos v Beogradu odprl prenovljeno trgovino Super Vero  |  Predsednik svetovalnega odbora v skupini Oetker bo Rudolf Schweizer  |  V trgovine (in na črpalke) brez gotovine?  |  Čebelarjem 323.800 evrov nepovratnih sredstev  |  Največja država na svetu z velikimi koraki v kmetijstvu  |   ||
   

Biblija uspešnega Piara (Andreja Jernejčič)

16.10.2017
Biblija uspešnega piara vključuje vse, kar potrebujete vedeti, da uspešno sodelujete z mediji, komunicirate na družabnih omrežjih, se pojavite v medijih s pozitivno zgodbo, predstavite svoje izdelke ali storitev, ste opazni.
 
 
 
Kako več prodati? Kakšna je prihodnost piara in digitalni piar? Kako krizno situacijo obrniti v priložnost? Zlata pravila za uspešen javni nastop. In ključno: postati mojstri vsebine, kako napisati udarno napoved in zanimivo sporočilo za javnost, da ne bo spregledano.
 
Več kot 150 opisov primerov in praks, 400 strani, tako v slovenščini kot tudi angleščini. Vključenih je tudi 17 intervjujev znanih Slovencev na temo piar in komuniciranje, Borut Pahor, Karl Erjavec, Zoran Janković, Janez Škrabec, Aleksander Mervar, Nikica Gabrić, Tanja Skaza, Zvezdana Mlakar, Violeta Tomič, Nuša Derenda,  Tjaša Slokar Kos, Igor E. Bergant,  Bojan Budja, Gregor Knafelc, Ilona Penzeš in Simona Dakič Nemanič.
 
Prvi celostni priročnik za vsakega, ki je piarovec, se to želi iti ali je s tem povezan, marketing osebe, kadrovike, finančnike, podjetnike in menedžerje. Avtorica na trg prihaja z njenim tretjim delom, prva dva sta bila razprodana.
 
Naročilo tukaj!

 
 
 
 
back to top