IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 18.09.2018 || Pomurski sejem išče 23. Vinsko kraljico Slovenije  |  INTERVJU: Franc Jager:" Najbolj prodajana skupina izdelkov so cigarete!"  |  NIJZ želi preprečiti uporabo e-cigaret med mladostniki  |  Amazon začel dostavljati za Monoprix  |  Lastniki Unileverja proti selitvi sedeža družbe  |  Lidl pospešeno gradi omrežje v Romuniji  |  ZANIMIVOST: Ste že poskusili burek burger?  |  Odprtje Spar centra Šiška (še zmeraj) predvideno za konec leta 2019  |  Prodaja Nevene Leskovac (znova) novembra  |  Solinarji niso zadovoljni z letošnjo sezono  |  Skupščina Gorenja potrdila iztisnitev malih delničarjev  |  Celjski sejem MOS št.51 včeraj zaprl vrata  |  Kitajska grozi z odstopom od trgovinskih pogajanj z ZDA  |  Odprli Mlinar Caffe v Abu Dhabiju  |  Iz Metroja najavili prodajo verige hipermarketov Real  |  V trgovinah našli jagode z iglami  |  Prek Gorenjske banke do delov Agrokorja?  |  V obtoku kmalu nova bankovca za 100 in 200 evrov  |  Carrefour preizkuša trgovino brez (uveljavljenih) blagovnih znamk  |  Hofer pomagal čistiti Slovenijo  |   ||
   

Biblija uspešnega Piara (Andreja Jernejčič)

16.10.2017
Biblija uspešnega piara vključuje vse, kar potrebujete vedeti, da uspešno sodelujete z mediji, komunicirate na družabnih omrežjih, se pojavite v medijih s pozitivno zgodbo, predstavite svoje izdelke ali storitev, ste opazni.
 
 
 
Kako več prodati? Kakšna je prihodnost piara in digitalni piar? Kako krizno situacijo obrniti v priložnost? Zlata pravila za uspešen javni nastop. In ključno: postati mojstri vsebine, kako napisati udarno napoved in zanimivo sporočilo za javnost, da ne bo spregledano.
 
Več kot 150 opisov primerov in praks, 400 strani, tako v slovenščini kot tudi angleščini. Vključenih je tudi 17 intervjujev znanih Slovencev na temo piar in komuniciranje, Borut Pahor, Karl Erjavec, Zoran Janković, Janez Škrabec, Aleksander Mervar, Nikica Gabrić, Tanja Skaza, Zvezdana Mlakar, Violeta Tomič, Nuša Derenda,  Tjaša Slokar Kos, Igor E. Bergant,  Bojan Budja, Gregor Knafelc, Ilona Penzeš in Simona Dakič Nemanič.
 
Prvi celostni priročnik za vsakega, ki je piarovec, se to želi iti ali je s tem povezan, marketing osebe, kadrovike, finančnike, podjetnike in menedžerje. Avtorica na trg prihaja z njenim tretjim delom, prva dva sta bila razprodana.
 
Naročilo tukaj!

 
 
 
 
back to top