IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 23.05.2019 || V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  GZS bo tudi naslednji dve leti predsedoval Boštjan Gorjup  |  Vzorčni primer odstranjevanja trans maščob iz prehrane  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Prvi mož FAO s pomočjo čebel do slovenskega državnega priznanja  |  Tuš ob svetovnem dnevu čebel izpraznil nekatere police  |  Skupina LVMH odkupila vinsko klet Chateau du Galoupet  |  Coop iz sadja in zelenjave odstranjuje pesticide  |  Violeta vzpostavila sodelovanje z vodilnim distributerjem v Srbiji  |  Vajda odpira posodobljen obrat v Čakovcu  |  Spar International lani zabeležil 36 milijard evrov prihodkov  |  Barcaffèju nagrada za najbolj zaupanja vredno blagovno znamko kave   |  Sparova mednarodna konferenca letos poteka v Ljubljani!  |  EKSKLUZIVNO: Po prvem dnevu na sejmu PLMA v Amsterdamu (FOTOREPORTAŽA)   |  Rast PL-a zasenčila uveljavljene blagovne znamke  |  Dia vendarle dosegla dogovor z bankami  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Pri Edeki več kot pol sadja in zelenjave brez plastičnega pakiranja  |  Festival testenin Pašta Fešta vabi v Ajdovščino   |   ||
   

Biblija uspešnega Piara (Andreja Jernejčič)

16.10.2017
Biblija uspešnega piara vključuje vse, kar potrebujete vedeti, da uspešno sodelujete z mediji, komunicirate na družabnih omrežjih, se pojavite v medijih s pozitivno zgodbo, predstavite svoje izdelke ali storitev, ste opazni.
 
 
 
Kako več prodati? Kakšna je prihodnost piara in digitalni piar? Kako krizno situacijo obrniti v priložnost? Zlata pravila za uspešen javni nastop. In ključno: postati mojstri vsebine, kako napisati udarno napoved in zanimivo sporočilo za javnost, da ne bo spregledano.
 
Več kot 150 opisov primerov in praks, 400 strani, tako v slovenščini kot tudi angleščini. Vključenih je tudi 17 intervjujev znanih Slovencev na temo piar in komuniciranje, Borut Pahor, Karl Erjavec, Zoran Janković, Janez Škrabec, Aleksander Mervar, Nikica Gabrić, Tanja Skaza, Zvezdana Mlakar, Violeta Tomič, Nuša Derenda,  Tjaša Slokar Kos, Igor E. Bergant,  Bojan Budja, Gregor Knafelc, Ilona Penzeš in Simona Dakič Nemanič.
 
Prvi celostni priročnik za vsakega, ki je piarovec, se to želi iti ali je s tem povezan, marketing osebe, kadrovike, finančnike, podjetnike in menedžerje. Avtorica na trg prihaja z njenim tretjim delom, prva dva sta bila razprodana.
 
Naročilo tukaj!

 
 
 
 
back to top