IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 26.06.2017 || V Reckitt Benckiserju preučujejo možnost prodaje svojega živilskega poslovanja  |  Ultramaratonski tek Sladkih6 ponovno v Sladkem Vrhu  |  RAZISKAVA: Kako postati h kupcu usmerjeno podjetje v digitalnem svetu?  |  Fontana v Žalcu julija dodaja štiri nove okuse piva  |  Trg cigaret bo do leta 2021 beležil večmilijardno izgubo  |  Costco odprl prvo trgovino na francoskih tleh  |  ZANIMIVOST: Genovsko letališče pesta ne dojema več kot tekočino  |  V Philip Morrisu zahtevajo, da se cigarete ne podražijo  |  Skupščina Palome potrdila iztisnitev malih delničarjev  |  Znani rezultati ocenjevanj kakovosti AGRA 2017 (meso, mlečni izdelki, sokovi)  |  Danes Tušev tek barv v Ljubljani  |  Po odstopu Nabergoja je Kobal novi predsednik uprave Mlinotesta  |  Sodobno prenovljen Tuš market Kungota ob odprtju postregel z novostmi  |  Aldi začel z dostavo neživilskih izdelkov  |  Mercator zaključil srečanja manjših proizvajalcev in lokalnih zadrug  |  Mercadona zaščitila blagovne znamke na Portugalskem  |  Rekorden delež prodaje lastnih blagovnih znamk v devetih državah  |  Atlantic Grupa si je iz Droge Kolinske izplačala skoraj 15 milijonov evrov dividend  |  Sberbank že prodaja petinski delež Mercatorja  |  Nama skoraj ves bilančni dobiček za dividende  |   ||
   

2. FMCG konferenca

29.06.2015
InStore bo organiziral drugo  konferenco o trgovinskem sektorju v regiji, ki bo organizirana 25. novembra v hotelu Crowne Plaza (bivši Intercontinental) v Beogradu.
 
Lani je bila 1. FMCG konferenca revije InStore organizirana ob enakem terminu, torej točno 25. novembra.
 
Ob celodnevnem programu so bila na sporedu večna, a hkrati aktualna vprašanja, s katerimi se soočajo trgovci, proizvajalci in dobavitelji: pogajanja, knjiženja, podpisovanje pogodb, promocije.

O gostih na 2. FMCG konferenci vas bomo obvestili naknadno, za več informacij ali prijavo pa pišite na naslov: office@instore.rs. 


 
 
 
 
back to top