IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 10.07.2020 || InStore št. 86 na poti k naslovnikom  |  Krkinim delničarjem za tretjino višja dividenda kot lani, med nadzorniki tudi Lahovnik  |  Nove (regijske) revije InStore tudi na spletu  |  Fama praznuje 30.rojstni dan v novih prostorih uprave  |  Trgovec Franca odprl supermarket v Bijelom Polju  |  Hrvaška nestrpno pričakuje današnji vstop v mehanizem ERM 2  |  Julij prinaša zagon programa zvestobe Walmart+  |  KZ Vipava bo Fructalu lahko ponudila le od 20 do 30 ton breskev  |  Ob rasti turizma v Kranju glavni izziv dvig potrošnje gostov  |  Večinski lastnik Dukata najavil možnost "iztiskanja" malih delničarjev  |  Ahold Delhaize se vključuje v bitko za prevzem verige Hema  |  Gorenju nagrada Netko za najboljšo spletno trgovino  |  Nov dm odprt v Subotici, še dva nova objekta v Beogradu  |  V Črničah odprtje prenovljene Mlinotestove trgovine  |  Letalski prevoznik Turkish Airlines pomaga (svojim) izvoznikom sadja   |  Med avtohtonimi izdelki s Paga poleg sira tudi konoplja?  |  Letno poročilo GZS za leto 2019  |  Nestlé "Incredible" spremenil v "Sensational" burger  |  Jeseni odprtje nakupovalnega centra Galerija Beograd  |  Kmetje podorali na desetine ton solate  |   ||
   

14. SEMINAR MEDIJSKIH TRENDOV

20.11.2012
Na že 14. Seminarju medijskih trendov (SEMPL) v Portorožu si želijo celotni regiji predstaviti pomembnost znanja, povezovanja in razvoja.
 
Napredek, ki si ga želijo, in izhod iz krize, ki ga vsi nestrpno pričakujemo, sta dosegljiva le z iskanjem svežih idej, razvojem novih tehnoloških in poslovnih rešitev, vse to pa je v prvi vrsti pogojeno s pridobivanjem novega znanja. Na seminarju bo med drugim potekalo tudi tekmovanje Sempler, ki bo zmagovalcem prinesla nagrado za najboljše medijske projekte leta - prijavilo se je 64 del iz treh držav. 
 
 
"Vsi, ki smo se pripravljeni nenehno učiti in razvijati, se bomo na letošnjem Semplu ponovno (z)družili. Približali vas bomo najnovejšim svetovnim trendom na področju oglaševanja in marketinga, ponudili ogromno svežih informacij ter vam omogočili, da se skupaj z nami učite, razvijate in nadgradite svoje znanje. Prizadevali si bomo še okrepiti regijski pomen Sempla ter povezati domače in tuje strokovnjake. Danes potrebujemo posameznike, ki se zavedajo, da počivanje na lovorikah ne prinaša novih zmag. Trdo delo, vlaganje v znanje in osebni razvoj so tiste lastnosti, zaradi katerih so posamezniki uspešni. In takšni posamezniki se že vsa leta združujejo na Semplu, kjer se bodo, prepričana sem, tudi letos, " je zagotovila predsednica SEMPL-a Valerija Prevolšek.
 
Program seminarja bo potekal v angleškem jeziku, več o sami prireditvi pa si preberite na tej spletni povezavi.

 
 
 
 
back to top